

IN-SYNC
De bedrijfspersoonlijkheid wordt gevormd door jouw DNA. Jouw Drijfveren, Natuurlijke Talenten en Ambitie. Pas als deze in lijn is of IN SYNC is met hoe doelgroepen jouw zien, kunnen we spreken over Identiteit. De bedrijfsidentiteit wordt dus mede bepaalt door hoe mensen jou en jouw bedrijf of organisatie zien.
De vraag hoe jij of de organisatie graag gezien wil worden is dan ook vaak de eerste die beantwoord moet worden. Voor Studio 1.25 vormt juist daarom “Luisteren” naar jouw verhaal de start en basis voor elke communicatiebehoefte.
Hiermee scheidt de opdracht zich direct in twee delen; eerst de behoefte en pas dan, als tweede de middelen die nodig zijn om in deze behoefte te voorzien. Door deze onderdelen continu aan elkaar te toetsen blijven alle ontwikkelingen in sync met hoe jij of de organisatie gezien wordt.
Bij het creëren van een Bedrijfspersoonlijkheid zijn drie zaken van belang;
- Communicatie in Beeld
- Communicatie in Taal
- Communicatie in Gedrag

IN-SYNC-Communicatie
Als beeld, taal en gedrag op elkaar zijn afgestemt vormen zij samen je huisstijl of beeldtaal. Studio 1.25 geeft deze niet alleen vorm maar helpt je ook bij de positionering, de afstemming van de verschillende communicatiemiddelen en kanalen. Zowel on als off-line.
Hierbij werken we graag samen met bestaande relaties vanuit klantzijde of met verschillende partners uit ons brede netwerk van specialisten op het gebied van:
- tekst
- fotografie
- video
- web applicaties en
- markt analyse.


Communicatie in de Circulaire Economie
Communicatie strategieën met betrekking tot bijvoorbeeld “Take Back”systemen of “Material Pooling”, waarbij je feitelijk je directe concurrenten uitnodigt om binnen gedefinieerde materiaalstromen samen te werken aan een betere wereld werden in eerste instantie vaak met enige terughoudendheid benaderd. Spontane eerste reacties als; “We zijn toch niet gek?” vielen mij bij presentaties vaak ten deel.

IN-SYNC
In sync of synchronisatie; tegelijkertijd starten en samen het zelfde tempo aanhouden, tegelijk bij het einde aankomen of het samen bereiken van doelstellingen. Als we kijken naar projecten waar meerdere partijen en experts moeten samenwerken is naast de ontwerpopdracht, bij de gezamenlijke vertrekpunten met name “Tijd” het onderdeel waarop gefocust moet worden. Naast het overeenstemmen van alle noodzakelijke middelen en elkaars expertise is met name de tijd waarbinnen men actief kan bijdragen een onderdeel wat extra aandacht verdient. Elkaar waarderen en dus waar nodig elkaar ook helpen om samen het einddoel te bereiken.
Communicatie vanuit ieders marketing of branding zou daar volgens Studio 1.25 op aan kunnen sluiten. Hierdoor krijgt de gezamenlijke identiteit, het project of ontwerpopdracht bij ieders doelgroep de juiste en gelijkwaardige waardering. Zeker als het gaat over draagvlak voor duurzame en innovatieve ontwikkelingen die moet kunnen rekenen op een brede publieke maatschappelijke steun en medeverantwoordelijkheid.
De e-Transferium Storytelling en management-tool is speciaal hiervoor ontworpen.

| Share | Connect | Like Studio 1.25 |
“One will find the meaning of life, if All will live meaningful to life itself.”
Frans Aerdts
Copyright & License CC: Attribution – Non Commercial – NoDerivs. Creative Commons: You cannot modify our work or distribute it commercially, but you can share it as long as you credit Studio 1.25.
© Copyright & Privacy Policy, Bahia Holding B.V. All rights reserved 2014 – 2020. Studio 1.25 is a trade name of Bahia Holding B.V.
International Viability Organisation (IVO) is an initiative of 2evoke b.v. IVO, beHolders, egoparking, e-transferium and all its derivatives are copyright owned by Studio 1.25 as in all conceptual & design appearances and are proprietor to Bahia Holding B.V. Any use of these concepts and or its derivatives must be in cooperation with, and written approval by Bahia Holding B.V.
Photo by Karsten Würth on Unsplash
Photo by Karsten Würth on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Rizky Subagja on Unsplash
Photo by True Agency on Unsplash
Photo by roya ann miller on Unsplash
Photo by roya ann miller on Unsplash
Photo by Jonathan Kemper on Unsplash
Photo by Jonathan Kemper on Unsplash
Photo by Jonathan Kemper on Unsplash
Photo by Katie Rodriguez on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Sandy Millar on Unsplash
Photo by Phil Desforges on Unsplash
Photo by Chris Barbalis on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by John Cameron on Unsplash
Photo by Massimiliano Morosinotto on Unsplash
Photo by Zoltan Tasi on Unsplash
Photo by Massimiliano Morosinotto on Unsplash
Photo by Guillaume de Germain on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Ahmed Bibi on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Lawrence Makoona on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Markus Spiske on Unsplash
Photo by Greg Rakozy on Unsplash
Photo by Joshua Brown on Unsplash
Photo by Jonathan Francisca on Unsplash
Photo by Scott Webb on Unsplash
Photo by Thom Holmes on Unsplash
Photo by Hermes Rivera on Unsplash
Photo by Glen Hodson on Unsplash
Photo by Zulmaury Saavedra on Unsplash
Photo by Todd Cravens on Unsplash
Photo by 🇸🇮Janko Ferlič on Unsplash
Photo by Richard Jaimes on Unsplash
Photo by Luke Braswell on Unsplash
Photo by Angelina Litvin on Unsplash
Photo by Cristian Newman on Unsplash
Photo by Justin Veenema on Unsplash
Photo by Dominique Jordan on Unsplash
Photo by Mile Modic on Unsplash
Photo by Amr Elmasry on Unsplash
Photo by Christopher Oshana on Unsplash
Photo by Justin Luebkeon Unsplash
Photo by Thomas Bormanson Unsplash
Photo by Clarisse Meyeron Unsplash
Photo by Colby Ray on Unsplash
Photo by Sazzad Aryan on Unsplash
Photo by Dhaval Parmar on Unsplash
Photo by Anders Nord on Unsplash