logo studio 1.25

"Divina Proportia"

De eerste die uitdrukkelijk over de Gulden Snede schreef was Euclides. In zijn Elementen geeft hij de eerst bekende definitie van de gulden snede, die hij aanduidde als extreme en gemiddelde verhouding. Zijn verhandeling over het onderwerp werd in 1509 aan de vergetelheid ontrukt door de Italiaan Luca Pacioli. In De Divina Proportione noemt deze de gulden snede de goddelijke verhouding.

Welke waarde je ook meeneemt, welke behoeften je organisatie of bedrijf ook heeft, wij zijn altijd de vaste waarde 1.25. De uitkomst van de som der delen of het resultaat van onze functie. Altijd in de juiste verhouding. Altijd Phi. De gulden snede; “Divina Proportia”.

ø

We will find the meaning of life,
if only mankind starts living
meaningful to life itself!

FRANS AERDTS


De eerste die uitdrukkelijk over de Gulden Snede schreef was Euclides. In zijn Elementen geeft hij de eerst bekende definitie van de gulden snede, die hij aanduidde als extreme en gemiddelde verhouding. Zijn verhandeling over het onderwerp werd in 1509 aan de vergetelheid ontrukt door de Italiaan Luca Pacioli. In De Divina Proportione noemt deze de gulden snede de goddelijke verhouding.

Welke waarde je ook meeneemt, welke behoeften je organisatie of bedrijf ook heeft, wij zijn altijd de vaste waarde 1.25. De uitkomst van de som der delen of het resultaat van onze functie.Altijd in de juiste verhouding. Altij Phi. De gulden snede; “Divina Proportia”.

ø

Frans Aerdts

0 +
Jaar Ervaring​
0 %
Tevreden Klanten​
0.1
Multiplyer
= 0
Phi

Elk communicatie vraagstuk kan worden omschreven als een behoefte.

Daarmee wordt de vraag direct tweeledig:

1.De behoefte &
2. De middelen om in deze behoefte te voorzien.

Frans Aerdts

Vormgeving

Vorm staat bij ons altijd in dienst van de persoonlijkheid van de klant en moet functioneel de kernwaarden weerspiegelen
concept

Strategie

De visie en doelstelling van jouw organisatie bepalen inhoudelijk de middelen die we strategisch gaan inzetten
advertising

Identiteit

Huisstijl ontwikkeling is bij ons in goede handen. Natuurlijk voor alle mediavormen en met richtlijnen voor gebruik
logo's

Branding

Marktverkenning en -introductie van merk en of producten.
Media en communicatie planning binnen de juiste positionering
verpakking